Now Playing Tracks

Here We Go Again: shoetingstar: Anyone else imagine Jim Caviezel stumbling upon their...

shoetingstar:

ladybelletrist:

shoetingstar:

Anyone else imagine Jim Caviezel stumbling upon their fanfiction? Anyone else imagining curiosity getting the best of him and he actually reads it?? Anyone else have a panic attack at the thought?

image

image

I can SO feel the prayer session he’d have on my behalf.

He…

Saying prayers for y’all souls…LOL

haha! thank you!!

Damn the prayer, I’d have a restraint order from Jimmy, a standing order from the local churches for a exorcism, about a gallon of Holy Water ready to dunk me in, and probably several rosaries worth of hail mary’s being burnt out…and I’d expect he’s still have the Winchester’s on hand just in case…

…and I reckon I could still make him sweat….

..So, no, no panic attacks at the thought. ‘Cause that requires an ounce of shame and honestly, I don’t do that shit when it comes to sex and having fun any more.

};D

It’s a good thing I’m not religious, because I’m the definition of Born to Burn for a fundie.

76 notes

via shoetingstar*
  1. yellowboxgrayarea reblogged this from lua75 and added:
    Dear Jesus. Yes, you, the actual Jesus. Forgive me for tempting these souls with my utter sexiness. And Forgive them for...
  2. carolinagirl919 reblogged this from lua75 and added:
    LMAO.
  3. emelinelovesjc reblogged this from lua75
  4. lua75 reblogged this from yellowboxgrayarea and added:
    hahahaha He will pray a lot, indeed :D:D:D:D …….Father in heaven forgive them because they don’t know what they are...
  5. rainiejanie reblogged this from yellowboxgrayarea
  6. shibarifan01 reblogged this from shoetingstar and added:
    Please! I have nightmares made of this… @.@…
  7. youranesthesia reblogged this from shoetingstar
  8. shoetingstar reblogged this from pvtwitt and added:
    Blame inashke! My mind is pure and wholesome - I never think such things! (Yeah, gotta be careful with the kiddies when...
  9. darklysnarky reblogged this from lua75
  10. pvtwitt reblogged this from mihar and added:
    Seriously. Seriously? SERIOUSLY?! I’m reading this while my 2 year old innocently plays a few feet away from me. I feel...
  11. mihar reblogged this from evy-lyn
  12. piscestoo reblogged this from runladyrun and added:
    I know right?!! lolol
  13. runladyrun reblogged this from piscestoo and added:
    OMG the prayer cloak! Pieces girl, yeah some of those sex scenes would probably send him into confession for just...
  14. managerie76 reblogged this from shoetingstar and added:
    I am pretty sure his browser filters out NC-17 content so I am safe :)
  15. evy-lyn reblogged this from savhcaro and added:
    oh my … :P
  16. savhcaro reblogged this from inashke
  17. thisisemobuddy reblogged this from inashke
  18. inashke reblogged this from shoetingstar and added:
    Still not sorry! };D
  19. angelsherlock reblogged this from inashke and added:
    oh my - I am imaginging beads of sweat running down Caviezel’s face - but is it wrong to want to lick it off ?
To Tumblr, Love Pixel Union